Been around the world twice.

我外出游历两次,

Talked to everyone once.

跟每个人交谈过一次。

Seen two whales fuck.

见过两条鲸鱼交配,

Been to three world fairs.

去过三次世界博览会。

I even know a man in Thailand with a wooden cock.

我还认识泰国的一个家伙,他有根木头做的老二。

I push more peter more sweeter and more completer

我床上功夫一流,

than any other peter pusher around.

比任何人都厉害。

I'm a hard-bodied, hairy-chested, 

我是一名身体强健,胸毛浓密,

rooting-tooting shooting, paracg huting,

脚踏实地,会开枪会跳伞。

demolition double-cap crimping frogman.

会压接炸药的蛙人。

There ain't nothing I can't do.

没有我不会做的事。

No sky too high, no sea too rough, no muFF too tough.

天对我来说不算高,还对我来说不算汹涌,失败挫折也没什么。

Learned a lot of lessons in my life.

我的人生中学到不少教训。

Never shoot a large-caliber man with a small-caliber bullet.

从未用小口径的子弹射倒过大型号的人。

Drive all kinds of trucks.

开过各种卡车。

Two-bys, four-bys, six-bys.

两人的,四人的,六人的

And those big motherfuckers that bend and go, "sshh-sshh", 

那些大家伙们停下时会发出哧哧的响声。

when you step on the brakes.

当你踩下刹车的时候。

Anything in life worth doing is worth overdoing. Moderation is for cowards.

生命中任何一件事都值得全力以赴,懦夫才谈中庸和适度。

I'm a lover, I'm a fighter, I'm a UDT Navy SEAL diver.

我是个爱人,我是个斗士,我是一名海军海豹突击队员。

I'll wine, dine, intertwine,

我能吃能喝

and sneak out the back door when the refueling is done.

给车加好了油,我保证跑出来

So if you're feeling froggy, then you betterjump,

如果你觉得自己是蛙人,那就一起跳吧。

because this frogman's been there, done that and is going back for more.

因为你们看到的这个蛙人,已经经历过这个阶段,准备经历更多。

Cheers, boys.

欢呼吧,哥们儿们。


评论

© Eleven's Blog | Powered by LOFTER